CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, October 18, 2009

Hairan...Zas~~

Apsal hari ni aku rasa badmud semacam jer..
pelik-pelik..mungkin sebab aku dapat mimpi buruk kot..
mimpi tue cakap..kalau aku still dengan sikap haku yang sambil lewa..
haku akan terus duk dalam dunia khalayalan aku..
sedangkan..sebelum nie..memang aku duduk dalam dunia haku..
tak pernah nak g realiti..

Hakikatnya tetap ada...aku tetap kesunyian..walaupun banyak rakan dan teman
tapi dalaman haku tetap kosong..tak siapa yang tahu tentang haku..
sakit ker haku..gembira ke haku..sedih ker haku nie..

tadi baru jer aku duk tercungap2 duk baca blog kawan aku..
punya terasa gak haku..bila dia cite kisah dia kat blog dia..
just aku harap dia pat tempuhi dunia nie..
jangan sesekali jadi macam haku nie..
macam takder hala tuju..
walaupun ape yang aku kecapi sekarang boleh diaktakan memberangsangkan
pihak mata orang...

Tapi bagi haku tidak..aper yang aku rasa sekarang bukan apa yang haku impikan sebenarnya
mungkin tidak pat aku impikan ape yang terbuku disanubari haku..hehehe
apa nak buatkan..terime jer...biar orang tengok kita sentiasa happi luaran..
jangan sesekali dorang tahupoblem kita nie..

Aku gak harap kawan aku yang aku duk skod blog dia tadi..tabah jerlah...
perjalanan mu masih jauh..jangan henti di tengah jalan kawan..
aku sentiasa mendoakan...agar korang sentiasa berjaya....

Heppylah selalu k....

0 comments: