CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, December 2, 2009

2.12.09

salam...

ahaks....wah...dah masuk bulan 12 dah erk...aper2 pon aku tak buat agi nie..kerja pon melambak tak siap...hehehe...sekarang sibuk plak orang cerita pasal azam tok tahun depan..sedangkn azam tok tahun nie..sudah tercapai ker belum...

hermm...aku ponya azam tk pernah tercapai2...walaupun berkali2 akau mencuba..wakakaka...
korang nak tahu ker azam aku..hehehe...rahsia..korang pikirlah sendiri ok..time nie aku pon ngh ngulo...cari barang tok makan..tp pemls nak keluar p beli...isk2....

tetiba sekarang aku pon teringt balik ar kisah aku time kat sekolah menengah teknik bintulu (sekolah nakal)...hehehehe...meh aku cite kat korang member yang rapat dgn aku...

kitaorng ada 6 orang...3 laki n 3 perempuan...erkk..macam kapel plak bunyi kan..hahha....myb gak kot :-P wakakaka...ok2..berbalik pada citenye....dorang nie semu top student kat kelas..except haku nie..tak expert sgt pon..hehehe..ohya..luper plak nak kenalkan nama dorang..dorang tue...anwar(nuar encem),dygku nuraysyah lee (ading cute),rafidah abd rani(pidot), siti sauddah(londeh :-P),asri(encem boys)...

ntahlah naper kitaorg leh rapat plak..hehehehe...lupekan lah...yang aku nak story nie..mcm mana aku nyakat member aku nie...si nuar n ading...kelas kitaorng memanglah tak jauh..beza sekelas jer...hari tue..aku dok lah termenung..sedang2 aku tgk sekeliling..ku tgk ar si ading nie..dok skod si nuar..per lagi..dtng modal aku tok kenakan dorang...so.....ahaks...nanti2 aku cite lagii..sakit pewut plak..hehehehe...to be continued..

1 comments:

Nuar said...

oi..best juak cita ko tok owh...siap ada nama aku indah gk lam ko..:P
boleh aku sue ko tok hahaha..